„Obiectivul nostru este de a ajunge ca la finalul anului viitor să ne dublăm rata de creştere a numărului de clienţi noi prin intermediul partenerilor, care îşi vor consolida astfel portofoliul de soluţii de business, oferind în plus şi mai multe servicii clienţilor lor”, a declarat Adrian Bodomoiu, managing director, Wizrom Software.
Abordarea are loc la mai multe niveluri: firme de contabilitate, consultanță, servicii, precum şi companii IT care activează pe plan local şi regional.
Wizrom Software îşi continuă astfel punerea în practică a strategiei de dezvoltare lansate la începutul anului şi ai cărei primi piloni au constat în creşterea forţei de vânzări cu 30%, respectiv în lansarea de noi soluţii şi creşterea numărului de clienţi pentru produsele companiei – cum este cazul WizRetail şi WizPro, soluţiile care se pretează foarte bine la distribuţia prin parteneri.
Grupul de firme Wizrom (Wizrom Software, WizSalary si filialele externe), furnizor de soluții informatice integrate pentru managementul afacerii, a înregistrat, în prima jumătate a lui 2012, o creştere a veniturilor de 7,6%, până la 3,23 milioane de euro.
Grupul Wizrom a terminat prima jumătate a anului cu un număr de 3.424 de clienţi, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă din 2011. De asemenea, a fost menținută structura veniturilor: 31% din venituri au provenit din licenţe vândute, 34% din mentenanţă, 35% din alte servicii de business (analiză business, procese, dezvoltări personalizate, outsourcing, altele).
Grupul de firme Wizrom avea la 30 iunie 2012 un număr de 150 de angajaţi, pe fondul creșterii forţei de vânzări din iarnă cu 30%.
Înfiinţat în 1992, grupul Wizrom este specializat în soluţii software de gestiune a afacerilor. Grupul include Wizrom Software, Wizsalary şi are filiale în Republica Moldova şi Bulgaria şi un portofoliu de 3.424 de clienţi activi şi peste 31.000 de licenţe instalate.