Conform unui protocol încheiat între Otto Broker și Ministerul Apărării Naționale, peste 100.000 de militari aflați în activitate sau în rezervă vor beneficia de reduceri la asigurărilor obnligatorii și facultative pe care vor dori să le încheie.
Compania de brokeraj în asigurări Otto Broker a fost selectată de Ministerul Apărării Naționale ca Furnizor al Militarilor Români, în cadrul unui program ce a fost lansat în luna august 2012.
Programul inițiat de MApN îşi propune să ofere militarilor în activitate, celor în rezervă şi membrilor familiilor acestora oportunităţi de achiziţionare avantajoasă de produse şi servicii, în baza unor acorduri transparente cu firmele interesate.
Compania Otto Broker a fost primul furnizor agreat, care a semnat protocolul cu Ministerul Apărării Naționale, primind Diploma de Furnizor al Militarilor Români în cadrul unei ceremonii ce a avut loc în data de 8 noiembrie 2012. În baza acestui protocol, personalul militar, activ și în rezervă, beneficiază de oferte speciale la achiziția produselor și serviciilor de asigurări prin Otto Broker.
“Otto Broker a primit recunoașterea ca furnizor de încredere pentru militarii români în urma unui proces de evaluare și de analiză a companiei, care s-a finalizat prin semnarea unui protocol cu Ministerul Apărării Naționale. În calitate de furnizor agreat de MApN, vom oferi cadrelor militare două tipuri de beneficii – prețuri preferențiale la produsele de asigurări, negociate cu cele mai importante companii de asigurări, și, mai cu seamă, servicii de cea mai bună calitate. Militarii români vor primi gratuit, exclusiv în cadrul acestui program, serviciul de asistență completă la daună, valabil pentru polițele Casco achiziționate prin Otto Broker”, a declarat Victor Șraer, managing partner al companiei.
Potrivit acestuia, protocolul încheiat cu MapN va oferi cadrelor militare ocazia de a economisi timp și bani, apelând la serviciile de brokeraj în asigurări oferite de Otto Broker, iar compania va avea oportunitatea să se adreseze unui segment de peste 100.000 de potențiali clienți – militari activi și în rezervă. Victor Șraer estimează că acest parteneriat va susține dezvoltarea afacerilor companiei și extinderea cu 10% a portofoliului existent de clienți, până la sfârșitul anului 2013.