FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, extinde la nivel național serviciul Collect Point care permite consumatorilor să expedieze colete și plicuri în drum spre serviciu, de lângă casă sau chiar din locul în care își fac cumpărăturile.
”Collect Point” , serviciul de livrare colete care elimină timpii de așteptare a unui curier a fost lansat printr-un program pilot, în București și județul Ilfov, în luna august. Serviciul este disponibil în magazinele rețelelor Inmedio și Relay, situate în centre comerciale, aeroporturi, gări sau hypermarketuri. Extinderea la nivel național face ca serviciul Collect Point să fie disponibil în 184 de magazine, dintre care 41 în București și județul Ilfov.
Plata se va efectua printr-un SMS transmis de expeditor, iar serviciul este disponibil tuturor persoanelor care dețin un telefon mobil cu o cartelă activă în rețelele Orange, Vodafone si Cosmote. Serviciul Collect Point permite expedierea de plicuri și colete cu greutatea de maxim 5 kg, oriunde în rețeaua de acoperire FAN Courier.
Pentru ca expedițiile să fie transportate în siguranță până la destinație, va fi necesar ca viitorii clienți să respecte condițiile de ambalare standard. Ulterior, toate expedițiile vor fi ambalate în pungile autosigilante oferite gratuit de FAN Courier și puse la dispoziție de reprezentanții magazinelor. Pentru ca expedițiile să fie livrate într-un interval mediu de 24 de ore, clienții trebuie să plaseze comenzile de luni până vineri, până la orele 16.00 iar sâmbăta până la orele 12.00 în țară, în timp ce în București până la orele 17:00, respectiv sambata orele 14:00 Pentru expedițiile predate după aceste ore limită, termenul de livrare se va prelungi cu o zi.