Cu ultima găselniță de marketing, Lidl încearcă să învioreze vânzările. Reţeaua sa din România numără 152 de magazine cu politică de discount.
Odată cu lansarea acestui album (15 noiembrie), magazinele Lidl din toată ţara vor comercializa şi o gamă variată de instrumente muzicale (de la chitară acustică şi keyboard, la chitară electrică cu amplificator şi muzicuţă).
Magazinele lanţului german au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România.
Lidl România a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.
Lidl este a doua reţea de retail modern din România, după Mega Image (154).