După Carrefour, primul retailer alimentar care a anunţat că sărbătoreşte “Black Friday” în România, şi preţurile electronicelor şi electrocasnicelor de la Metro Cash&Carry România intră la apă.
În loc de o zi cu cele mai mari reduceri din an, Carrefour anunţă 10 zile de Black Friday, în perioada 17 – 26 noiembrie. Promoţia include reduceri de până la 50% la electronice – televizoare, tablete și laptop-uri – dar şi electrocasnice şi aparate foto.
Promoţii Black Friday anunţă şi Metro România, în perioada 23-25 noiembrie (excepţie magazinele Metro Punct). Oferta priveşte reducerile de preţuri şi returnarea TVA-ului, la categoriile de produse electrocasnice şi electronice (inclusiv produsele din stocul nou şi cele aflate in alte promotii).
Black Friday este un program de reduceri iniţiat în SUA, organizat anual în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, pentru a oferi consumatorilor ocazia de a-şi face cumpărăturile de Crăciun la preţuri avantajoase, concept introdus şi în România în anul 2010, de retailerii IT&C.
Teleshopping la reduceri
Tot de Black Friday, compania slovenă Studio Moderna anunţă reduceri cu până la 70% la produsele electrocasnice Top Shop, Dry Cooker Delimano, încălţămintea Walkmaxx şi produsele Dormeo. Cumpărătorii pot achiziţiona produsele online sau direct din magazinele Top Shop şi Dormeo.
În afara produselor de casă (perne, paturi, pilote) şi electrocasnice (storcătoare de fructe, blendere, roboţi de bucătărie), Studio Moderna oferă reduceri şi la produsele de curăţenie. Reducerile sunt valabile în perioada 23-25 noiembrie.