AFI Palace Cotroceni intră în atmosfera sărbătorilor de iarnă cu investiţii de jumătate de milion de euro

Decorațiunile din mall-ul AFI Palace Cotroceni vor primi, în acest an, o atenție specială. În total, peste 500.000 euro va cheltui centrul comercial pentru „atmosfera de primire” a vizitatorilor în cea mai aglomerată perioadă din an.

Astfel, pe lângă tradiționalii brazi de Crăciun decorați în spiritul „Magiei Crăciunului”, AFI Palace Cotroceni a dezvoltat un parteneriat cu studenții Masteratului de Design din cadrul Facultății de Arte care vor expune pe culoarele mall-ului creațiile inspirate din conceptul MEGA Fashion. Inițiativa își propune să ofere o experiență inedită vizitatorilor care vor avea ocazia sa vadă zilnic pe coridorul Champs Elisee 20 de brazi neconvenționali. De asemenea, decorațiunile brazilor tradiționali vor păstra aceeași linie, întărind conceptul MEGA Fashion adaptat perioadei sărbătorilor de iarnă.
Startul sărbătorilor de iarnă coincide, anul acest,a cu aniversarea a trei ani de la deschiderea AFI Palace Cotroceni, eveniment marcat printr-o serie de evenimente, spectacole, concerte și tombole cu mii premii puse la dispoziția vizitatorilor. Reducerile și ofertele retailerilor din mall sunt în plină desfășurare și în fiecare săptămână au loc activități speciale pregătite atât pentru cei mici, cât și pentru adulți.
AFI Palace Cotroceni a înregistrat de la an la an creșteri ale traficului, în primele luni ale acestui an având o medie zilnică de 53.000 de vizitatori în timpul săptămanii şi de peste 75.000 de vizitatori în weekend.
Vânzările retailerilor din mall au depăşit, la trei ani de la deschidere, peste 500 de milioane de euro.
„Trăim vremuri în care atât așteptările clienților cât și competiția te obligă să devii mai bun și să-ți depășești limitele. Acesta este unul dintre motivele pentru care chiriașii din AFI Palace Cotroceni îndeplinesc condiții foarte stricte și în continuare preferăm să menținem ștafeta sus și să nu facem compromisuri in ceea ce privește calitatea brandurilor din portofoliu”, a declarat Israel Visel, Mall Manager AFI Palace Cotroceni.
În ultimele trei luni, AFI Palace Cotroceni și-a adăugat în portofoliu peste 15 branduri noi (printre care Vodafone, Bamboo, Timeout, Colins, Carpisa, Yokko, BSB, Karen Millen, Triumph, TUI, Filicori, Profi Hair Shop sau retailerul ambulant Covrigelul Plimbăreț)
AFI Palace Cotroceni are o suprafaţă închiriabilă de 80.000 metri pătraţi şi a fost deschis în noiembrie 2009, în urma unei investiţii de peste 300 de milioane de euro. Valoarea actuala este de 363 mil de euro.
Sub acoperişul AFI Palace Cotroceni funcţionează: 300 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket real- (deschis 24/7), 20 de săli de cinema, primul IMAX din România, două cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 mp, doua locuri de joacă pentru copii, o arenă de laser tag din ţară, bowling şi biliard, un spaţiu dedicat târgurilor tematice, plus un trenuleţ electric şi o pistă de karting.