”Credem că noul nostru produs – Falafel va majora consistent această cifră, iar estimările noastre arată că vom atinge 45 de tone în acest Post al Crăciunului. De altfel lucrurile confirmă tendinţa crescătoare pe care am planificat-o. În primele 9 luni ale acestui an, volumele comercializate au crescut cu 11%, iar în valoare am înregistrat o creștere de 17% a vânzărilor de produse ready meal și semipreparate. În ceea ce privește exporturile, situația de la la 31 octombrie arată că 10 procente din totalul producției o comercializăm pe piața din Marea Britanie – cu 60% mai mult față de anul trecut. Suntem deja în al doilea an în care obținem cu succes certificarea BRC – pentru comerț în Regatul Unit”, arată Lucica Benedic, directorul general al companiei Europrod.
Câte tone de produse de post se estimează a fi vândute în această perioadă
27 noiembrie 2012, 13:30
Ultima modificare în 27 noiembrie 2012, 15:30
Vânzările de produse de post cresc în volum de la 1 tonă, într-o lună oarecare, la peste 25 tone într-o lună de post. Cel puțin asta spun reprezentanții companiei Europrod.
Etichete: agricola,
post,
produse
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook