Cel mai scump produs licitat a fost un circuit turistic de 9 zile în Elveția. Acesta a cumulat 2.250 de “strigări online” și s-a adjudecat la prețul de 3.998 lei, adică la doar 32 % din prețul de listă (12.282 lei). Următorul “obiect de turism”, în ordinea prețului de adjudecare, a fost tot un circuit – Coasta de Azur și Provence, care a cumulat 2.349 de strigari și s-a adjudecat pentru 5.501 lei, prețul de listă fiind de 9.980 lei.
Sejururile licitate au fost în Grecia insulară, Turcia, Cipru, Spania, Dubai și Sharm el Sheikh, city break-urile în principalele capitale ale lumii, dar și în orașe mici și romantice. Piețele de Crăciun au fost cele de la Praga și Viena, iar Revelioanele anului 2013 licitate până în acest moment au avut ca destinație Amsterdam, Paris și Lisabona.
Cel mai ieftin “obiect turistic” licitat a fost un sejur de 4 nopți în Bulgaria, al cărui preț de listă a fost de 1.300 lei și care s-a adjudecat pentru 900 lei. Concertul la Viena al lui Andre Rieu a avut un foarte mare succes, licitația a avut parte de un bis.
“ Conceptul licitațiilor este unul de avangardă pe piața de turism din România, pe care speram să îl dezvoltăm astfel încât, la un moment dat, să putem vorbi de “loturi de produse turistice” vândute prin licitații online. În data de 20 ianuarie 2011, atunci când am lansat prima licitatie, am știut că va avea succes. Timpul a confirmat convingerea noastră. Pe parcursul celor 99 de licitații am cumulat peste 100.000 de “strigări” online de la participanți din toate județele țării și ceea ce este cel mai important, am reusit să îi ajutăm pe clienții Paravion.ro să viziteze nu doar cele mai populare capitale europene, dar și orașe precum Porto, Sevilia, Palermo, Bruges, Lyon, Marsilia, Nisa, Valencia, Bilbao, Stuttgart, Munchen, Hamburg, Verona, Florenta, Dusseldorf și Napoli,“ spune Remus Vișan, Director General Adjunct Paravion Tour.
Cât și ce au licitat românii la capitolul vacanțe
27 noiembrie 2012, 21:24
Ultima modificare în 27 noiembrie 2012, 23:24
La cele 99 de licitații organizate de către Paravion, parte a Happy Tour Group, 2.653 de participanți au înregistrat peste 122.000 de ”strigări” . Până în acest moment s-au licitat produse turistice pentru chartere, sejururi, city break-uri, concerte, circuite, piețe de Craciun, programe speciale pentru Revelion, Paște și Sfantul Valentin, iar media de ”strigări” pe licitație a fost de 1.575.
Etichete: licitatii,
paravion
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook