eMIC.ro reprezintă o soluţie online de lichidare a stocurilor şi un canal de distribuţie pentru vânzarea produselor cu rotaţie lentă, a produselor capăt de gamă sau a produselor cu ambalaje uşor deteriorate.
“Acest tip de business avea nevoie să fie testat, fiind un concept nou pentru România, cu un model de business inovator. Rezultatele obţinute în această perioadă ne-au demonstrat că proiectul are potenţial şi avem încredere că platforma va avea un ritm de creştere deosebit. eMIC.ro reprezintă în momentul de faţă o soluţie reală şi eficientă pentru dezvoltarea afacerilor partenerilor noştri”, spune Manuela Silica (foto), Project Managerul eMIC.ro.
În prezent, consumatorii îşi. Scopul eMIC.ro este să aducă în acelaşi loc acel tip de consumator cu apetit mare pentru shopping, dar atent la preţ şi produse de calitate cu discount-uri deosebite, astfel încât să existe o situaţie win-win.
“Comercializând produse cu cerere mare la preţuri foarte avantajoase, către o audienţă în căutare de astfel de oferte, rezultă o reţetă de succes. Adăugând avantajele oferite de internet şi dezvoltarea intensă a comerţului online, putem spune cu certitudine că acest business va performa. De asemenea, proiecte similare precum www.ibood.com, care funcţionează cu succes în 19 ţări din Europa sau www.woot.com, în SUA, ne confirmă încrederea că eMIC.ro va reuşi pe piaţa din România”, au declarat reprezentanţii Brandage.
Comunitatea eMIC.ro numără peste 25.000 de membri. Printre brandurile care sunt comercializate prin intermediul eMIC.ro se numără: Singer, Lamonza, Asus, Microsoft, Logitech, Timberland, Guess, Moschino, Fischer sau Clatronic. Peste 40 de parteneri au ales să îşi vândă produsele prin intermediul acestei platforme online.