Wizz Air consideră că această hotărâre a fost luată greșit de o instanță care nu are nicio competență în judecarea și înțelegerea problemelor implicate și care a nu a urmat procedurile corecte în acest caz.
”Din punctul de vedere al legii, pe care Curtea de Apel din Pitești a considerat oportun să nu o ia în considerare, doar Comisia Europeană are competențele necesare pentru a decide în cazul presupului ajutor de stat. Analiza detaliilor economice, ce nu a fost luată în considerare de instanță (dar care este esențială pentru orice pretins ajutor de stat) confirmă faptul că acordul încheiat între Wizz Air și aeroportul din Timișoara este un acord autentic comercial, pe deplin compatibil cu Principiul Investitorului Privat, fiind confirmat și de profitabilitatea continuă a aeroportului”, se arată într-un comunicat al operatorului aerian.
Traficul de pasageri pe aeroportul din Timișoara a crescut de la 300.000 de pasageri la peste 1 milion de pasageri în acest an, aproape toată această creștere fiind atribuită pasagerilor Wizz Air, consideră compania aeriană. ”Wizz Air este încrezătoare că oficialii Comisiei Europene vor constanta că acordurile încheiate între Wizz Air și aeroportul din Timișoara sunt perfect justificate, fiind acorduri autentic comerciale”, menționează reprezentanții Wizz Air.

Mai mult, Wizz Air consideră că singurul beneficiar cu adevărat al ajutorului de stat din Timișoara este de fapt Carpatair, companie ce beneficiază de taxe cu mult mai mici pentru transferul de pasageri, ce reprezinta 75% din traficul Carpatair prin Timișoara.
”Aceste taxe reduse, aplicate la majoritatea traficului Carpatair sunt în beneficiul pasagerilor care nu aduc valoare adaugată regiunii Timișoara. Pasagerii Wizz Air contribuie cu mult mai mult la veniturile auxiliare ale aeroportului și ale întregii regiuni, plătind cu toate acestea taxe mai mari în comparație cu taxele ridicol de mici și nejustificate ale Carpatair”, se mai arată în comunicatul Wizz Air.