Grip Limited, agenţie de publicitate care lucrează cu reţeaua Pizza Hut din Canada, le-a cerut pe Facebook fanilor mărcii să inventeze numele unui parfum imaginar inspirat de “mirosul din cutia de pizza de la Pizza Hut proaspăt deschisă”, relatează 7sur7.be.
Răspunsurile au fost atât de entuziaste încât Grip Limited a hotărât să transforme ideea parfumului în realitate. După o lună şi jumătate, pentru a sărbători cei 100.000 de “like” pe Facebook, s-a lansat un concurs: primele 100 de persoane care vor trimite un mesaj la Pizza Hut vor primi câte o sticluţă cu parfumul reţelei.

Pizza Hut Canada a precizat că parfumul este destinat doar acestei acţiuni speciale şi nu va fi comercializat.

Deţinută în sistem de franciză în România de American Restaurant System, companie controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu, Pizza Hut a intrat pe piaţa românească în 1994 şi a ajuns la o reţea de 15 restaurante.