Produsul va oferi tuturor pasagerilor posibilitatea ”zborurilor a la carte”. Astfel, pasagerii vor avea posibilitatea să își creeze propriul pachet individual de călătorie, noul concept oferindu-le posibilitatea de a adapta călătoria la nevoile personale. Pasagerii vor putea opta pentru o simplă călătorie low-cost fără alte servicii suplimentare sau pentru o „călătorie experiență”, cu alte servicii incluse și confort sporit.
”Noul Germanwings” oferă trei pachete de servicii diferite pentru clasa de zbor Economy, la tarife diferite. Pachetul ”Best” oferă servicii și opțiuni de calitate superioară și vine în special în întâmpinarea nevoilor oamenilor de afaceri, însă reprezintă o ofertă atractivă și pentru cei ce călătoresc în interes personal. Pachetul tarifar ”Smart” are anumite servicii suplimentare incluse, dar oferă și posibilitatea de a completa serviciile deja incluse în funcție de nevoile individuale. Pachetul ”Basic” reprezintă oferta low-cost. ”Cu ”noul Germanwings” declanșăm ofensiva în ceea ce privește conexiunile punct cu punct. Am dezvoltat un portofoliu de produse convingător și beneficiem de expertiză îndelungată pe segmentele low-cost și premium. „Noul Germanwings” combină elemente din ambele segmente. Astfel stabilim noi standarde pe piața europeană. Acest nou concept ne va ajuta să zburăm din nou profitabil, chiar dacă zborul de conexiune nu decolează de pe un aeroport cu statut de hub aerian”, spune Cristoph Franz, Președintele Consiliului Executiv al Deutsche Lufthansa AG.
Începând cu1 iulie 2013, Germanwings va reuni oferta de zboruri descentralizate din Europa ale companiei Lufthansa, operate în afara nodurilor de transport aerian Frankfurt sau München și portofoliul Germanwings. Aeronavele ce fac parte din flota Lufthansa care vor fi operate pe viitor de Germanwings vor trece tot de la această data printr-un proces de reechipare și transfer succesiv.
Germanwings își face rebranding
6 decembrie 2012, 16:47
Ultima modificare în 6 decembrie 2012, 18:47
Compania low-cost Germanwings a luat decizia de a se rebrandui, de anul viitor urmând a oferi un produs de calitate superioară. De la 1 iulie 2013, vine în întâmpinarea clienților săi cu noi pachete de servicii, mai flexibile și apropiate nevoilor lor.
Etichete: companie aeriana,
germanwings,
rebranding
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook