Compania a înregistrat după primele zece luni ale anului afaceri de 196,8 milioane de lei și estimează că va încheia 2012 cu afaceri de 240 milioane de lei (53,1 milioane de euro), în creștere cu 9% față de anul anterior.  Același avans este luat în considerare și pentru dezvoltarea business-ului în 2013, într-un scenariu optimist care presupune o stabilizare a monedei naționale și reducerea impactului negativ generat de creșterea costurilor de transport.
”Studiile privind comportamentul consumatorilor au relevat faptul că cel mai mare trafic se înregistrează constant în luna noiembrie a fiecărui an, când comenzile sunt în medie cu 15% față de o lună obișnuită. Decembrie, decretată luna cadourilor, este o lună de vârf însă nu depășește noiembrie, din cauza numărului mai mic de zile lucrătoare. În noiembrie 2012, am înregistrat aproape 1,5 milioane de expediții față de 1,2 milioane expediții, într-o lună obișnuită, cum este septembrie”, a declarat Felix Pătrășcanu,managing director al FAN Courier.  
FAN Courier a extins în 2012 gama de servicii de curierat rapid Express Loco, la nivel național și a lansat serviciul Collect Point care permite expedierea unui colet, eliminând timpii de așteptare a unui curier. Investițiile efectuate în cei aproape 15 ani de la intrarea companiei în piață sunt de aproximativ 47,4 milioane de euro, nivel care, comparative, depășește cifra de afaceri pe un an de zile.
”Principala provocare a anului în curs a fost menținerea tarifelor de transport, în condițiile în care mediul economic a fost  marcat de imprevizibil ca și precedentul și singurele constant au fost deprecierea monedei naționale în raport cu moneda unică europeană și scumpirea carburanților. Față de 2011, anul acesta costul mediu per km s-a majorat cu 25%”, a spus Neculai Mihai, general manager FAN Courier.