Conectys furnizeză pentru pasagerii Wizz Air servicii multilingve în interiorul ţării şi în exterior, în limba română şi în engleză prin telefon, e-mail, fax şi prin serviciile poştale standard. Au fost create de asemena, 17 noi locuri de muncă în cadrul echipei româneşti de call center a Wizz Air.
“Cu această nouă colaborare ne aşteptăm să îmbunătăţim serviciile de relaţii cu clienţii furnizate pasagerilor români şi să oferim o mai bună calitate a comunicării cu vorbitorii nativi de limbă română. Echipa call center-ului va răspunde solicitărilor legate de informaţii despre zboruri, rezervări şi modificări ale biletelor, cât şi asistenţă pentru pasagerii cu nevoi speciale” a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.
De menționat faptul că, o convorbire cu cei de la call-center-ul Wizz Air costă 2,68 de lei pe minut. Când contactarea se face utilizând telefonul mobil, clientul poate fi taxat cu un tarif mai mare.