Wizz Air a semnat un parteneriat pe piaţa locală cu un operator de call center. Este vorba despre înțelegerea cu Conectys pentru serviciile de rezervări şi relaţii clienţi. Noul call center pentru pasagerii români a intrat în funcţiune duminică şi a răspuns deja solicitărilor a sute de clienţi.
Conectys furnizeză pentru pasagerii Wizz Air servicii multilingve în interiorul ţării şi în exterior, în limba română şi în engleză prin telefon, e-mail, fax şi prin serviciile poştale standard. Au fost create de asemena, 17 noi locuri de muncă în cadrul echipei româneşti de call center a Wizz Air.
“Cu această nouă colaborare ne aşteptăm să îmbunătăţim serviciile de relaţii cu clienţii furnizate pasagerilor români şi să oferim o mai bună calitate a comunicării cu vorbitorii nativi de limbă română. Echipa call center-ului va răspunde solicitărilor legate de informaţii despre zboruri, rezervări şi modificări ale biletelor, cât şi asistenţă pentru pasagerii cu nevoi speciale” a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.
De menționat faptul că, o convorbire cu cei de la call-center-ul Wizz Air costă 2,68 de lei pe minut. Când contactarea se face utilizând telefonul mobil, clientul poate fi taxat cu un tarif mai mare.