Reclamele, care vor apărea atat pe desktopurile de acasă ale utilizatorilor, dar și pe telefoanele mobile, vor porni automat, însă Facebook nu s-a dercis încă dacă vor porni cu sunet sau nu, potrivit unor surse din industria publicitară din SUA citate de Business Insider.
În prezent, utilizatorii trebuie să apese butonul Play dacă vor să vadă reclamele video de pe Facebook. Acest lucru se va schimba în următoarele luni.
Reclamele vor dura 15 secunde, iar una dintre sursele citate a avertizat chiar că noile schimbari "ar putea provoca revolte serioase".
Facebook va introduce, din aprilie, reclame video pe News Feed
20 decembrie 2012, 09:50
Ultima modificare în 20 decembrie 2012, 11:50
Facebook se pregătește să lanseze, în aprilie 2013, reclame video care vor apărea pe News Feed-ul dumneavoastră, scrie Business Insider. Măsură ar putea stârni nemulţumirea a milioane de utilizatori.
Etichete: facebook,
reclame,
video
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Reduceri de Crăciun, la kika
- Investiție de 320.000 euro într-un nou restaurant
- Black Friday de nota 8. Câți români au făcut cumpărături în ”Vinerea neagră”
- Noua terapie care promite să te facă mai deştept
- A început construcţia celui de-al optulea Hotel de Gheaţă
- 6 mil. euro venituri pentru Hidroelectrica din reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
- Alum Tulcea a investit 10 mil. dolari pentru modernizarea haldei de şlam
- Din 2013, cadourile de 100 de lei sunt scutite de plata TVA
- MedLife, creștere de 20% a veniturilor în 2012
- Afacere românească cu GPS-ul fixat pe profit