Brandul de țară rămâne același

Ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, consideră că brandul turistic al României va cunoaşte o schimbare numai dacă o analiză clară şi bine documentată va arăta că nu şi-a atins scopul, se arată într-un comunicat al Ministerului Economiei, care susţine că în presă au apărut interpretări eronate ale declaraţiilor ministrului.

”În declaraţiile domniei sale, doamna ministru nu s-a referit niciun moment că va aduce vreo schimbare fara o analiză clară si bine documentată”, se afirmă în comunicat.

În toate apariţiile publice, se mai spune în comunicatul Ministerului Economiei, ministrul Maria Grapini a declarat în legătură cu portofoliul turismului – ”Nu mi-am propus să schimb ceva fara o analiza prealabila. Am preluat portofoliul turismului, vom face o analiză pentru a vedea ce s-a facut, ce impact si ce rezultate au avut măsurile luate si apoi vom decide ce va fi continuat si ce va fi schimbat pentru a îmbunătăti situatia turismului românesc. Nu plec de la premisa că brandul trebuie înlocuit, dar dacă analiza va arăta că nu şi-a atins scopul, înseamnă că s-a greşit ceva şi atunci vom face rebranding”, spune Maria Grapini.