Potrivit lui Lucian Aldescu, CEO al companiei, magazinele care aduc cel mai mare volum de colete activează în zonele de retail IT&C și fashion. ”Evident, Bucureștiul este destinația cea mai solicitantă pentru curieri, urmată de Timișoara, Cluj și Ploiești, într-un top al celor mai solicitate destinații”, spune Aldescu.
Altfel, potrivit acestuia, volumul livrărilor efectuate în perioada sărbatorilor crește, în medie, cu circa 25% față de restul anului. Planurile companiei pentru 2013 prevăd noi investiții care vor genera o creștere de 20% a cifrei de afaceri.
Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internaționali ai serviciilor de coletărie și curierat express.
Acționarul majoritar, cu 83,32 % din acțiuni, este GeoPostGroup, subsidiară aflată în proprietatea grupului francez La Poste.
DPD România: Comerțul electronic generează 50% din afacere

1 ianuarie 2013, 11:36
Ultima modificare în 1 ianuarie 2013, 13:36
Comerțul electronic este ”un client foarte important” pentru DPD România, una dintre companiile mari din curierat, în contextul în care a ajuns acum să genereze 50% din total business.
Etichete: curier
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook