DPD România: Comerțul electronic generează 50% din afacere

Comerțul electronic este ”un client foarte important” pentru DPD România, una dintre companiile mari din curierat, în contextul în care a ajuns acum să genereze 50% din total business.

Potrivit lui Lucian Aldescu, CEO al companiei, magazinele care aduc cel mai mare volum de colete activează în zonele de retail IT&C și fashion. Evident, Bucureștiul este destinația cea mai solicitantă pentru curieri, urmată de Timișoara, Cluj și Ploiești, într-un top al celor mai solicitate destinații”, spune Aldescu.
Altfel, potrivit acestuia, volumul livrărilor efectuate în perioada sărbatorilor crește, în medie, cu circa 25% față de restul anului. Planurile companiei pentru 2013 prevăd noi investiții care vor genera o creștere de 20% a cifrei de afaceri.
Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internaționali ai serviciilor de coletărie și curierat express.
Acționarul majoritar, cu 83,32 % din acțiuni, este GeoPostGroup, subsidiară aflată în proprietatea grupului francez La Poste.