”Este clar că și produsele alimentare, preparare sau nu, vor face din ce în ce mai mult obiectul unor astfel de transporturi. La nivel mondial accelerarea pe acest segment este și mai vizibilă. În Anglia, spre exemplu, majoritatea comerțului este online”, spune Octavian Bădescu, proprietarul companiei de curierat Sameday Courier.
Așadar, dacă în urmă cu câțiva ani, ponderea comenzilor venite din online nu sărea de câteva procente, în 2012 tot mai mulți jucători din piață au anunțat creșteri. ”Ponderea comerțului online în business-ul nostru a ajuns la 25-30%, iar tendința rămâne una de creștere. Dacă e să facem o comparație cu comenzile clasice, pe care s-a bazat business-ul FAN Courier încă de la început, nu există mari diferențe între cererile de transport”, spun și reprezentanții FAN Courier.
Bineînțeles, sunt și cazuri în care acest tip de comerț reprezintă jumătate din afacere, cu perspective de creștere, așa cum se întâmplă în cazul DPD România. Potrivit lui Lucian Aldescu, CEO al companiei, magazinele care aduc cel mai mare volum de colete activează în zonele de retail IT&C și fashion.
”Comerțul electronic este un client foarte important pentru noi, în contextul în care a ajuns acum să genereze 50% din total business”, explică Aldescu. Referindu-se la cele mai solicitate perioade din an, reprezentanții companiilor de curierat spun că în perioada sărbătorilor volumul expedițiilor crește cu 20% sau chiar mai mult.
”În unele săptămâni din decembrie se observă o creștere de circa de 50 %. Dar, per ansamblu, la nivel de lună, creșterea nu este mai mare de 20 %. Lunile slabe în curierat sunt ianuarie, februarie, iulie și august, curieratul fiind strâns legat de economie”, mai spune Octavian Bădescu.
Curierii pariază pe comerțul online în 2013
4 ianuarie 2013, 09:44
Ultima modificare în 4 ianuarie 2013, 11:44
Comerțul online a înregistrat o creștere semnificativă în ultimii doi trei ani, așa încât, pentru curieri, această nișă devine din ce în ce mai importantă. Produsele electronice, hainele, cadourile și multe altele se pretează pentru vânzare pe online și, implicit, pentru transport. De aceea, estimările jucătorilor din piață pentru 2013 iau în calcul creșteri de 20% pe acest segment.
Etichete: curier,
online
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- 27.500 de apartamente, de închiriat în Capitală
- Ceasul iWatch – primul pas în planul Apple de a omorî iPhone-ul?
- Peter Stracar este noul CEO al GE în Europa Centrală şi de Est
- Joburi europene plătite cu peste 3.000 de euro! Cine se poate angaja
- FOTO Cum va arăta cel mai mare mall din lume
- De ce costă produsele eco uneori chiar dublu în comparație cu produsele convenționale
- DPD România: Comerțul electronic generează 50% din afacere
- Ce așteptări au operatorii din telecom pentru piața locală în 2013?
- Cea mai extinsă rețea de comerț modern din România a deschis 99 de MAGAZINE NOI în 2012
- Top 5 evenimente care au marcat comerțul alimentar în 2012. Retailerii se extind în superviteză și în 2013