Compania publicat această informație după ce, ieri, presa bulgară scria că GFR nu va participa la licitația pentru această privatizare. În prezent, Grup Feroviar Român analizează aceste documente de privatizare, precum și impactul pe care privatizarea o va avea asupra GFR-Grampet Group.
Bulgaria speră că, prin privatizarea BDZ Marfă, va putea să acopere o parte din datoriile operatorului feroviar de stat BDZ Călători, aflat în plină criză.
GFR participă la privatizarea transportului feroviar de marfă din Bulgaria
![GFR participă la privatizarea transportului feroviar de marfă din Bulgaria](https://media.capital.ro/wp-content/uploads/transport11_RzV-1024x683.jpg)
8 ianuarie 2013, 14:58
Ultima modificare în 8 ianuarie 2013, 16:58
Grup Feroviar Român (GFR) a cumpărat în nume propriu documentele de privatizare ale companiei bulgare de transport feroviar de marfă BDZ Cargo, la data de 7 ianuarie 2013.
Etichete: feroviar
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- O ţară în aşteptarea şocului fiscal
- Cum a ajuns un legumicultor din Ialomiţa să vândă salată în hipermarket
- Finanţele au început anul în forţă: Au atras mai mulţi bani, la costuri în scădere
- Anul marilor revoluţii în asigurări
- După ce BNR a menţinut dobânda-cheie, Isărescu spune că s-a terminat cu ajustarea
- MISTERUL VIITOAREI TAXE AUTO: Un milion de români îşi vor radia autoturismele vechi
- Fondurile de pensii private au bătut de 3 ori inflaţia în 2012: Randament mediu de 10%
- Ministerul Sănătăţii investeşte 8 milioane de lei pentru repornirea Institutului Cantacuzino
- Metrorex va trece în subordinea Primăriei Capitalei
- Marea Britanie: Vânzările auto în 2012 – la cel mai ridicat nivel din ultimii patru ani