Aflat în studioul postului de televiziune TV7, Moskovski a lăsat să se înţeleagă că suma este necesară pentru plătirea unei părţi din datoria de 750 de milioane de leva, acumulată de Căile Ferate Bulgare, pentru a putea fi salvat transportul feroviar de călători care va rămâne în proprietatea statului. De asemenea, oficialul bulgar a respins acuzaţiile sindicatelor potrivit cărora preţul cerut pentru societatea bulgară de stat de transport feroviar de marfă (BDZ Marfă) este prea mic.
În noiembrie 2012 a fost lansată a două procedură de privatizare a BDZ Marfă, după ce prima procedură a eşuat din cauza lipsei de interes provocate cel mai probabil de criteriile prea exigente.
Ofertele pot fi depuse până la 12 martie 2013, iar termenul pentru achiziţionarea caietului de sarcini a expirat la începutul acestei săptămâni. Nouă societăţi au cumpărat documentaţia. Printre cei nouă candidaţi se află şi compania Grup Feroviar Român, iar potrivit unor surse şi o altă companie românească – Transferoviar Grup.