Magazinele XXL au trecut printr-un amplu proces de reamenajare şi modernizare, în urma acestuia retailerul urmând a oferi o mai mare varietate de produse şi servicii, care includ specialităţi la vitrină cu servire asistată (brânzeturi fine, mezeluri rafinate şi alte specialităţi locale şi internaţionale), carne proaspătă, pregătită şi servită de un măcelar, produse de brutărie şi panificaţie proaspăt coapte în magazin, dar şi mâncare gătită pe care clienţii o pot servi direct în magazin sau o pot cumpăra pentru acasă. Totodată, noul design al magazinului aduce o mai bună organizare spaţială, o prezentare net îmbunătăţită a diverselor categorii de produse, cu o mai bună evidenţiere a zonei promo, atât în sectorul produselor alimentare cât şi în al celor nealimentare. În plus, combinaţia echilibrată de produse alimentare foarte proaspete şi produse nealimentare va oferi clienţilor opţiunea perfectă pentru cumpărături.
„Redenumirea brandului şi introducerea unor noi garanţii reprezintă pasul final în procesul amplu de perfecţionare a reţelei XXL. Am realizat toate aceste îmbunătăţiri spre beneficiul clienţilor noştri şi suntem mândri că le putem oferi o experienţă la cumpărături foarte modernă şi plăcută“, a declarat Simon Hamersky, COO XXL Mega Discount.
Reţeaua de magazine XXL Mega Discount este prezentă pe piaţa din România din anul 2001, cand a fost deschis primul magazin în Bucureşti. În prezent, compania Rewe România operează 6 magazine XXL Mega Discount şi 136 magazine Penny Market în numeroase oraşe din ţară.