“Piaţa austriacă a început să cunoască, în ultimii ani, şi să aprecieze maşinile produse sub emblema Dacia şi chiar dacă nu vorbim de cifre de vânzări spectaculoase, există o tendinţă crescătoare a vânzărilor”. a declarat sâmbătă, pentru Agerpres, Silvia Davidoiu, Ambasadoarea României la Viena.
Dacia mizează nu doar pe Dokker la Viena, ci şi pe alte patru modele prezentate la stand: Duster, Lodgy, Sandero şi Sandero Stepway.
Prezent deja în România, Dokker, premiera “Dacia” înseamnă pentru austrieci, o maşină care consumă 4,5 litri la suta de kilometri, cu un preţ de pornire de 9,900 de euro.
Silvia Davidoiu consideră că România a păşit cu dreptul în noul an, la Viena şi datorită prezenţei României, ca ţară parteneră pentru a doua oară, la Târgul de Turism, unde Sibiul, primul oraş românesc Capitală Culturală Europeană şi singurul cu trei stele Michelin, este vedetă.
“Pentru relaţia bilaterală cu Austria, unul dintre principalii parteneri economici ai noştri, acest început de an se dovedeşte a fi foarte promiţător: numele României a fost titrat, într-o lumină pozitivă, încă din primele zile ale lui ianuarie, nu numai ca o destinaţie turistică ce merită a fi explorată, ci şi ca un partener economic solid şi cu potenţial de dezvoltare viitoare’, consideră Ambasadoarea României în Capitala Austriei.
Sursa: Agerpres