Începând cu finalul lunii ianuarie., Gabriela Lungu, Managing Partner & Creative Director THE PRACTICE, se retrage din agenția de relații publice pentru a începe o carieră internațională. Managementul THE PRACTICE este preluat de echipa formată din cei 2 oameni cheie ai agenției, care au condus până în prezent departamentele de PR și Social Media - Oana Bulexa și Monica Jitariuc, în calitate de Co-Managing Directors. Ele sunt sprijinite în noul rol de Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group România și fondator asociat al THE PRACTICE, care va achiziționa totodată acțiunile deținute în companie de Gabriela Lungu.
THE PRACTICE a fost fondată la finalul lui 2006, ca o inițiativă antreprenorială a Gabrielei Lungu (care fusese până atunci la conducerea Ogilvy PR) alături de Ioana și Stefan Iordache (liderii grupului Leo Burnett). Compania pornea la drum cu o echipă de 4 oameni și un singur client în portofoliu și își propunea să ajungă „un reper al industriei”. THE PRACTICE a devenit în doar câțiva ani cea mai premiată agenție românească de PR, numărând până astăzi circa 150 de premii și nominalizări la concursuri internaționale și locale, printre care și titlul de Agenția Anului în România în 2009 și 2012. Compania se clasează totodată pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenții de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report). Printre clienții companiei se numără clienți cu renume, printre care Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever, și are un portofoliu consistent de campanii de succes.
„Mă uit astăzi în urmă și observ că am reușit exact ce mi-am propus: am făcut o agenție de care sunt tare mândră. Cei 6 ani cu THE PRACTICE au fost o aventură profesională senzațională, care mi-a adus nenumărate motive de bucurie. Le mulțumesc tuturor celor care mi-au fost alături pe acest drum, clienților care mi-au acordat încredere, partenerilor mei Ioana și Stefan care m-au susținut, Oanei și Monicăi – viitorii manageri ai agenției care au lucrat alături de mine, echipei de super-fete de la THE PRACTICE și tuturor colegilor și partenerilor care m-au sprijinit în toți acești ani. Nu-mi este ușor deloc să mă despart de companie și de oamenii dragi, dar o fac cu credința că las în urmă o construcție solidă și frumoasă.”, mărturisește Gabriela Lungu.
Cine vine la conducere
Predarea de ștafetă la top managementul agenției se face în urma unui bine gândit plan de succesiune, care au inclus identificarea și recrutarea de oameni cu potențial de lider, pregătirea și promovarea lor pas cu pas pentru a acumula experiența necesară și chiar și o simulare de două luni în vara anului 2012. Rezultatul este o tranziție firească și ușoară și o echipă de management competentă, responsabilă și entuziastă, gata să preia leadership-ul THE PRACTICE.
Oana Bulexa (32 de ani) are 11 ani de experienţă în comunicare, lucrează alături de Gabriela Lungu de aproape 8 ani şi s-a numărat printre primii angajaţi ai THE PRACTICE. În cadrul agenţiei, Oana a evoluat pe poziții cu responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, până la poziţia actuală de Head of PR Department, implicându-se la nivel de strategie, supervizare şi implementare în unele dintre cele mai premiate campanii ale agenţiei. De peste 2 ani, Oana conduce cel mai numeros departament al THE PRACTICE, aplecându-se cu succes atât spre creşterea profesională a consultanţilor pe care îi coordonează, cât şi spre dezvoltarea diviziei de PR prin consolidarea relaţiei cu clienţii actuali şi câştigarea de noi clienţi. Din iulie 2010 Oana este şi partener al agenţiei.
Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experiență în marketing, publicitate și PR; a fost recrutată în 2010 pentru a coordona departamentul de Social Media al THE PRACTICE. A dezvoltat cu succes divizia de Social Media – sub conducerea ei, departamentul a crescut (fiind unul dintre cele mai importante și respectate departamente de Social Media ale unei agenții de PR), portofoliul propriu de clienți s-a extins și au fost realizate multe campanii vizibile și eficiente care au primit nominalizări și premii importante la competițiile de PR și de digital din țară și străinătate. Monica a devenit partener în THE PRACTICE în primavara lui 2011 și este unul dintre specialiștii în Social Media apreciați în industria comunicării.