Wizz Air menţionează faptul că taxele plătite sunt semnificativ mai mari decât cele plătite de alţi transportatori, inclusiv Carpatair, pentru pasagerii aflaţi în tranzit prin Timişoara şi care aduc beneficii mai puţine şi impun greutăţi mai mari asupra infrastructurii aeroportului, folosind aeronave mai mici şi mai vechi.
„Wizz Air salută cea mai recentă victorie împotriva acuzaţiilor false făcute de Carpatair împotriva unuia dintre aeroporturile partenere din România. Poate acum Carpatair va accepta faptul că forumul potrivit pentru aceste situaţii este Comisia Europeană, către care Wizz Air a înaintat toate analizele economice, dovedind faptul că toate acordurile încheiate între Wizz Air şi aeroportul din Timişoara îndeplinesc principiul investitorului de piaţă şi au adus prin operaţiunile eficiente Wizz Air beneficii substanţiale şi creşteri semnificative ale numărului de pasageri pe aeroport”, spune Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager la Wizz Air.
Scandalul Carpatair- Wizz Air. Ce spune operatorul low cost despre decizia Tribunalului București dată în favoarea sa
17 ianuarie 2013, 12:56
Ultima modificare în 17 ianuarie 2013, 14:56
Prin intermediul unui comunicat de presă, Wizz Air salută decizia Tribunalului Bucureşti de a respinge una dintre reclamaţile abuzive făcute de Carpatair împotriva aeroportului din Timişoara, căutând să submineze acordurile legitime încheiate între aeroport şi operatorul low cost.
Etichete: aeroport timisoara,
carpatair,
decizie,
scandal,
tribunalul,
Wizz Air
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook