Cristina Popescu este licenţiată a Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi deţine un certificat în managementul schimbării de la Henley Business School.
Cu o experienţă profesională de peste 10 ani în comunicare, Cristina a coordonat anterior comunicarea externă, internă, precum şi proiectele CSR în cadrul companiei Romtelecom, căreia i se alăturase din anul 2005, şi a lucrat în Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei şi Clubul Român de Presă.
“Am preluat cu mare încredere această nouă poziţie”, a declarat Cristina Popescu, director comunicare corporativă Danone Europa de Sud-Est.
Compania Danone PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi al alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul Danone a înregistrat în 2011 vânzări de peste 19 miliarde de euro.
Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane lei, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.