Nu se mai vând hamburgerii? Vânzările McDonald’s scad și dezamăgesc investitorii

În luna ianuarie, vânzările McDonald’s au scăzut din nou în condițiile în care gigantul american s-a luptat cu rezultatele slabe înregistrate în Japonia, respectiv cu problemele asociate extinderii în China, anunță Busines Insider.

Reprezentanții companiei au declarat că vânzările restaurantelor deschise în ultimele 13 luni au scăzut cu 1,9% în ianuarie. Cifra este esențială pentru că arată volatilitatea restaurantelor inaugurate și a celor închise. După ani în care s-a luptat să-și păstreze o poziție dominantă la nivel mondial, în 2012, compania a pierdut prima poziție pe piața americană odată ce vânzările au scăzut pentru prima oară în aproape o decadă.

În Europa, cea mai mare piață pentru McDonald’s, vânzările au scăzut cu 2,1 procente. Germania și Franța au avut o contribuție mare la această valoare. Compania a declarat că va continua să pună preț pe calitate, și va veni în întâmpinarea clienților printr-un program prelungit.