Vrei să ştii ce lenjerie intimă se poartă anul acesta? Arcurile, inserţiile de dantelă, cârligele, şireturile, pliurile şi broderiile preţioase aduse în prim plan de La Perla le face pe reprezentantele sexului frumos să viseze şi pe bărbaţi să ofteze.

Inspirată de o lume îndepartată, care aduce în contemporan un stil vechi, retro dar cu o eleganţă atemporală, noua colectie La Perla este creată pentru femei care posedă graţia unei făpturi fermecate.

Românii pot cumpăra faimoasa lenjerie intimă de lux La Perla şi din Bucureşti. Colecţia La Perla pentru sezonul primăvară/vară 2013 este disponibilă în monobrandul de pe Calea Victoriei 118.

Brandul italian La Perla a intrat în România, în regim de franciză, la sfârșitul lui februarie 2012. Clienţii magazinului (68) lăsă la casă, în medie, 3.500 de lei (780 de euro). În acest context, compania care operează brandul pe piaţa locală estimează pentru primul an de prezenţă pe piaţa locală vânzări de 300.000 de euro.

Povestea La Perla începe în 1954, în Italia, la Bologna, când Ada Masotti și familia ei au deschis un atelier pentru creat corsete. Ada Masotti era denumită „Foarfeca de Aur” pentru abilitatea de a croi și cea mai rafinată lenjerie din oraș. În alegerea numelui brandului pentru propriul atelier, Ada Masotti s-a inspirat din cutia căptușită cu catifea roșie în care își prezenta creațiile ca pe niște adevarate bijuterii. Astfel, a ales numele celei mai feminine și armonioase bijuterii: perla. Câțiva ani mai târziu, micul atelier a devenit o prosperă companie.

Astăzi, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie și articole de plajă, cu peste 220 magazine deschise în lume, dintre care 70 de francize, și venituri de 120 de milioane de euro în 2011.