Compania a realizat deja câteva proiecte de comunicare, printre partenerii săi numărându-se nume consacrate din industria turismului din România (3 agenții de turism, 3 companii aeriene importante și 1 lanț hotelier internațional). 
“Dacă în anii trecuți, marketingul unei afaceri din turism însemna doar participarea la târguri de specialitate și tipărirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista în vocabularul turismului, în anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite, iar marketingul unei afaceri din turism trebuie să se adapteze. Presa migrează tot mai mult către online, pe piața de print rezistă doar publicațiile de calitate, Facebook-ul a ajuns un canal de comunicare extrem de important, PR-ul devine esențial atât pentru companiile aeriene, cât și pentru hoteluri și agenții de turism, iar unele bloguri sunt extrem de influente. Pentru a se adapta acestor schimbări, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionistă, gândită și implementată pe termen mediu și lung, de oameni cu expertiză și pasiune pentru turism, dar și de servicii de PR externalizate către profesioniști”, a declarat Răzvan Pascu, Managing Partner Travel Communication Romania.