Andreea Boacă (38 de ani) are 13 ani de experienţă în publicitate și comunicare, din care ultimii 12 în cadrul grupului Leo Burnett. În cadrul agenţiei Leo Burnett & Targett, Andreea a pornit de la poziția de Brand Communication Executiv, a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, ultima poziție deținută fiind cea de Brand Communication Director. S-a implicat direct și activ la nivel de strategie, supervizare şi implementare pentru campaniile clienților strategici ai agenției.
Cea mai lungă colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an în cadrul festivalurilor precum Effie România și Euro Effie. În tot acest timp a acumulat o vastă experiență în abordări 360 ale campaniilor (atât offline, cât și online).
Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agenției concentrându-se cu precădere pe profesionalizarea echipei, creșterea relației cu clienții actuali, îmbunătățirea și consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicare și menținerea poziției de vârf a iLeo pe piața comunicării digitale de la noi. .
iLeo are un nou director general
20 februarie 2013, 11:45
Ultima modificare în 20 februarie 2013, 13:45
Andreea Boacă este noul director general al agenției digitate iLeo, urmând ca Mugur Pătrașcu să ocupe în continuare funcția de Managing Partner iLeo. Înainte să preia noua poziție, Andreea a fost Brand Communication Director în cadrul agenției de publicitate Leo Burnett & Target.
Etichete: comunicare online,
leo burnett & target
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- „Smartphone-ul este platforma cheie pentru comunicarea cu restul lumii”
- iQuest vrea să angajeze, la Craiova, 40 de specialişti IT
- Previziunile absolvenților români de MBA: Creștere economică în 2013 de 0.8%
- Ce bugete de cadouri au alocat românii de Ziua Îndrăgostiţilor
- Producătorul Eugeniei a cerut insolvenţa a două firme din grup
- cora intră pe piaţa brokerajului de asigurări
- De ce a decis Lidl să schimbe locaţia magazinului din Mangalia
- INFOGRAFIC Obiceiurile bărbaţilor români în ce priveşte consumul de bere
- Vosganian: România susţine demersurile CE în efortul de identificare a unor măsuri de sprijin pentru sectorul siderurgic
- Mobile Works cumpără Magnetic Studios şi devine prima companie de mobile marketing cu un “laborator de tehnologie” propriu