Andreea Boacă este noul director general al agenției digitate iLeo, urmând ca Mugur Pătrașcu să ocupe în continuare funcția de Managing Partner iLeo. Înainte să preia noua poziție, Andreea a fost Brand Communication Director în cadrul agenției de publicitate Leo Burnett & Target.
Andreea Boacă (38 de ani) are 13 ani de experienţă în publicitate și comunicare, din care ultimii 12 în cadrul grupului Leo Burnett. În cadrul agenţiei Leo Burnett & Targett, Andreea a pornit de la poziția de Brand Communication Executiv, a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, ultima poziție deținută fiind cea de Brand Communication Director. S-a implicat direct și activ la nivel de strategie, supervizare şi implementare pentru campaniile clienților strategici ai agenției.
Cea mai lungă colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an în cadrul festivalurilor precum Effie România și Euro Effie. În tot acest timp a acumulat o vastă experiență în abordări 360 ale campaniilor (atât offline, cât și online).
Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agenției concentrându-se cu precădere pe profesionalizarea echipei, creșterea relației cu clienții actuali, îmbunătățirea și consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicare și menținerea poziției de vârf a iLeo pe piața comunicării digitale de la noi. .