Vânzările din segmentul R&M (Rafinare şi Marketing – N.R.) au reprezentat 82% din totalul vânzărilor consolidate, cele din G&E (Gaze şi Energie – n.r.) au reprezentat 14%, iar cele din E&P (Explorare şi Producţie – n.r.) aproximativ 4%.
În trimestrul al patrulea din 2012, vânzările consolidate au crescut cu 11%, faţă de T4/2011, la 7,073 miliarde de lei, pe fondul preţurilor mai mari la produse petroliere, în principal ca efect al aprecierii dolarului în raport cu leul.
Vânzările din segmentul R&M au reprezentat în trimestrul 4 al anului trecut 82% din totalul vânzărilor consolidate, cele din G&E au reprezentat 15%, iar cele din E&P aproximativ 3% (vânzările E&P au fost, în mare parte, vânzări în interiorul grupului, nu către terţi).
În ceea ce priveşte volumul vânzărilor consolidate de gaze ale Petrom, acesta a scăzut uşor în 2012 faţă de anul precedent, urmând tendinţa consumului estimat de gaze naturale al României, care a scăzut cu 4%, pe fondul diminuării generale a cererii.

La sfârşitul anului 2012, volumul total de gaze deţinut de Petrom în depozitele subterane era de 398 milioane de metri cubi, comparativ cu 406 milioane de metri cubi la finele lui 2011.
Citește și: https://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/profit-record-pentru-omv-petrom-178522.html https://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/178526.html https://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/petrom-a-realizat-investitii-de-explorare-de-530-mil-lei-anul-trecut-in-crestere-21-178525.html