Anul trecut Allianz a realizat un profit net de 5,49 miliarde de euro, faţă de 2,80 miliarde de euro în 2011 în timp ce veniturile au crescut cu 2,7% până la 106,4 miliarde de euro. În pofida acestei creşteri, Allianz a decis să păstreze nemodificate dividendele pentru 2012 la 4,50 euro pe acţiune.
Pentru 2013, Allianz se aşteaptă la o calmare a situaţiei în zona euro şi la relansarea creşterii economice mondiale. ”Se pare că au apărut primele semne de stabilitate în zona euro şi unii observatori se aşteaptă ca economia mondială să se relanseze spre finele anului”, a declarat directorul general de la Allianz, Michael Diekmann.
Allianz mizează în 2013 pe un profit operaţional de 9,2 miliarde de euro, plus/minus 500 milioane de euro, după un profit operaţional de 9,5 miliarde de euro în 2012.
Pe piaţă din România, Allianz-Tiriac este a treia companie de asigurări cu un profit brut de 9,9 milioane lei, la venituri totale de 672,6 milioane lei, în primele nouă luni din 2012.(Sursa: Agerpres)
Allianz şi-a dublat profitul net în 2012
21 februarie 2013, 10:29
Ultima modificare în 21 februarie 2013, 12:29
Grupul german Allianz SE, cea mai mare companie europeană de asigurări, a anunţat joi că profitul său net s-a dublat în 2012, în condiţiile în care pierderile de pe urma bondurilor greceşti nu au mai afectat rezultatele sale, potrivit AP.
Etichete: allianz,
profit
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- iLeo are un nou director general
- Mall-urile şi clădirile moderne au deschis o nouă nişă de business: creatorii de magazine şi birouri
- „Smartphone-ul este platforma cheie pentru comunicarea cu restul lumii”
- iQuest vrea să angajeze, la Craiova, 40 de specialişti IT
- Previziunile absolvenților români de MBA: Creștere economică în 2013 de 0.8%
- Ce bugete de cadouri au alocat românii de Ziua Îndrăgostiţilor
- Producătorul Eugeniei a cerut insolvenţa a două firme din grup
- cora intră pe piaţa brokerajului de asigurări
- De ce a decis Lidl să schimbe locaţia magazinului din Mangalia
- INFOGRAFIC Obiceiurile bărbaţilor români în ce priveşte consumul de bere