Studiul Euromoney apare anual, oferind o perspectivă cantitativă şi calitativă a pieţei de Private Banking. Metodologia sa are la bază sondajul de opinie, participanţii fiind jucători de pe pieţe diferite de Private Banking, printre care şi România. În punctajul aferent fiecărei bănci din clasament au fost luate în considerare, de asemenea, activele gestionate, profitabilitatea, serviciile oferite clienţilor de Private Banking etc.
Banca Transilvania are în prezent peste 2.300 de clienţi de Private Banking, în creştere cu 27% faţă de 2011. Prin Divizia de Private Banking, banca gestionează active de peste 470 milioane de euro, care sunt în creştere cu 17%, în comparaţie cu 2011. Din categoria Clienţi Private Banking BT fac parte persoane care au în conturi ale Băncii Transilvania sume de peste 100.000 euro – sau echivalent – pentru o perioadă de cel puţin 3 luni consecutive. De asemenea, fac parte din această categorie clienţii care investesc sume semnificative în subsidiarele Grupului Financiar Banca Transilvania – cum sunt BT Asset Management sau BT Securities – respectiv în cadrul Sucursalei BT Cipru, dar şi clienţi cu carduri premium sau care au împrumuturi mari la BT.
Banca Transilvania şi-a propus, pentru acest an, o creştere cu 15% atât a numărului de clienţi de Private Banking, cât şi a activelor pe acest segment. Totodată, banca va continua să se implice în proiecte cu impact socio-cultural, care susţin şi promovează arta românească. Conform estimărilor Diviziei de Private Banking BT, piaţa de Private Banking din România va fi, şi în 2013, o nişă de succes pentru bănci, în general, mai ales datorită posibilităţilor de cross-sell.