Momentan, produsele sunt disponibile la Baia Mare, urmând ca în această săptămână distribuţia să se extindă şi la Oradea, iar ulterior şi în alte magazine din ţară.
Compania El Greco deţine o fermă cu 400 de capete de caprine din rasele Alpină Franceză şi Saanen în comuna Culciu de pe malul Someşului. Laptele, obţinut în condiţii perfecte de igienă, este prelucrat tot în cadrul fermei, într-o secţie cu capacitatea zilnică de prelucrare de 5.000 de litri. Producţia cuprinde lapte de capră pentru consum şi 8 tipuri diferite de brânză din lapte crud nepasteurizat, realizate după reţete tradiţionale, fără aditivi, conservanţi, coloranţi sau aromatizanţi alimentari.
„Când am lansat proiectul «Produceţi Româneşte, Vindem Româneşte», am vizat tocmai aceşti producători locali care pun accentul pe calitate. În această epocă a industrializării pe scară largă, ei sunt cei care fac diferenţa, care aduc plus-valoarea selecţiei noastre de produse, pe care clienţii noştri îi cunosc tot mai bine, vin în magazine special pentru produsele lor şi îi caută la raft de fiecare dată. Aşa cum am mai spus-o de fiecare dată, colaborarea noastră cu producători locali este o bună alegere strategică atât pentru noi, care beneficiem de produsele lor pe rafturi, cât şi pentru ei, care îşi rezolvă astfel problema distribuţiei. În plus, astfel micile afaceri pot deveni în timp companii prestigioase şi profitabile, care îşi vor creşte producţia, vor investi în utilaje şi inovaţii, vor crea locuri de muncă şi vor contribui la dezvoltarea economică şi socială a comunităţilor locale”, spune Michel Lamoot, directorul general al real,- Hypermarket România.
Condiţia retailerului este ca El Greco să asigure un flux continuu de marfă, pentru că rafturile hipermarketurilor să nu rămână goale.
„În ultimul timp, românii au devenit tot mai interesaţi de produsele naturale, fără intervenţii chimice, produse cu efecte benefice asupra sănătăţii. Au înţeles că acestea reprezintă o investiţie în propriul viitor, iar produsele din lapte de capră se potrivesc perfect acestor cerinţe. Sunt foarte bine asimilate de organismul uman, fortifică imunitatea naturală, conferă rezistenţa organismului la numeroşi agenţi patogeni, tonifică, înlătură oboseala şi redă vioiciunea. În privinţa colaborării cu real,-, pot spune că a fost o adevărată trambulină pentru ferma noastră: am participat la câteva târguri, ne-am listat permanent gama de produse întâi în Baia Mare, iar acum la Oradea, ceea ce ne măguleşte şi ne obligă să punem acelaşi accent pe calitatea deosebită a produselor noastre. Sperăm să ne putem extinde în continuare şi, cât mai curând, să ajungem în cât mai multe magazine real,- din ţară cu laptele şi brânzeturile de capră”, a spus Călin Panas, directorul general al companiei El Greco.
real,- Hypermarket România s-a lansat oficial în martie 2006 şi operează 24 de magazine pe piaţa locală în 18 oraşe din ţară (4 în Bucureşti). Reţeaua magazinelor real,- comercializează aproximativ 70.000 de produse alimentare şi nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din România.
În 2011, vânzările real,- Hypermarket România au coborât de la 694 milioane euro la 627 milioane euro.
La sfărşitul anului trecut, retailerul francez Auchan a cumpărat de la Metro Group hipermarketurile real,- din România, Polonia, Rusia şi Ucraina. Valoarea tranzacției se ridică la 1,1 miliarde de euro.
Pe viitor, hipermarketurile Real din Europa Centrală şi de Est vor funcţiona sub marca Auchan.