Negocierile cu restul furnizorilor vor continua în următoarele luni, scopul fiind reducerea cheltuielilor companiei aeriene naționale care se află de câțiva ani pe pierdere.
La fiecare contract renegociat, Heinzmann a reușit să obțină discount-uri de 5% până la 10%, însă chiar și în aceste condiții, drumul Tarom spre profit este extrem de anevoios. ”Le mulţumim foarte mult partenerilor noştri pentru disponibilitatea de renegociere, deschiderea şi spiritul lor de colaborare fiind un real sprijin pentru noi în efortul nostru de reducere a costurilor şi de redresare a companiei. Vom continua discuţiile cu toţi furnizorii noştri şi sperăm că toţi vor înţelege situaţia în care ne aflăm şi ne vor acorda sprijinul necesar”, a declarat Christian Heinzmann.
Cum a economisit Tarom 1 milion de dolari prin renegociere
11 martie 2013, 22:39
Ultima modificare în 12 martie 2013, 00:39
În primele două luni ale anului, directorul general al TAROM, Christian Heinzmann, a renegociat 12 dintre cele peste 40 de contracte cu furnizorii existenți, rezultatul materializându-se într-o economie de peste un milion de dolari anual.
Etichete: contract,
furnizori,
negociere,
tarom
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook