„Este o adevărată provocare să lucrezi pe mărci atât de diverse, cu identități de brand și modele de business distincte”, a declarat Monica Eftimie. În calitate de Chief Marketing Officer, Eftimie va gestiona şi va coordona activităţile de marketing pentru toate cele șase branduri pe piaţa locală, va implementa strategii de comunicare cu scopul de a creşte cota de piaţă, dar şi de a maximiza veniturile şi notorietatea fiecărei mărci.
„Monica aduce un plus de valoare echipei noastre prin experiența sa profesională și know-how-ul dobândit în cadrul studiilor de specialitate din Statele Unite. Dovedind o înţelegere profundă a fiecărui brand și o bună cunoaștere a nevoilor și așteptărilor clienților români, sunt convins că în scurt timp contribuția sa în dezvoltarea mărcilor pe piața locală va atrage rezultate foarte bune și o creștere a produselor noastre în topul preferințelor românilor”, a declarat Mark Hilton, CEO US Food Network and American Restaurant System.
Absolventă summa cum laudae a Northwestern University şi a unui master în Business Administration la Georgetown University, Monica Eftimie are peste 10 ani experienţă în industria alimentară. Și-a început cariera în domeniul comunicării de marketing cu stagii de practică în cadrul unor companii precum Grupul Accor (Franţa) și SAATCHI & SAATCHI Advertising, ajungând ulterior să dezvolte campanii ample de marketing pentru unele dintre cele mai cunoscute companii din industria alimentară. Ariile sale de expertiză includ dezvoltare şi implementare strategii marketing, project management, copy development, media planning.