Astfel, reţeaua LEM’S a ajuns la o suprafaţă totală de retail, la nivelul întregii ţări, de peste 65.000de mp. ”Strategia noastră de dezvoltare s-a bazat pe extinderea rețelei de magazine LEM’S urmărind dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi”, declară Adrian Rizea, directorul comercial al rețelei, strategia de extindere.
Lemet a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproape 210 milioane de lei, în creştere cu peste 20 procente față de anul precedent. “Factorul care a susținut evoluția pozitivă în 2012, dincolo de extinderea rețelei de magazine, a fost lansarea continuă de noi produse. În 2012 am inaugurat 12 magazine în zone precum Suceava, Călărași, Vâlcea, Ploiești sau București, toate având suprafețe de peste 800 de mp, investiții care s-au cifrat la aproximativ 5,4 mil lei”, spunea recent Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.
Investiţiile demarate în 2011 şi finalizate în 2012 în scopul măririi flexibilităţii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.