Anul trecut, moldovenii de la Aridon au deschis trei magazine în ţară, la Iaşi, în mall-ul Palas ( monobranduri Levi’s şi OODJI) şi în Bucureşti, în Afi Palace Cotroceni Mall (Celio); Levi’s şi Celio au mai fost prezente pe piaţa locală prin intermediul unor francizaţi români – compania Staff Collection, care deţine cea mai mare reţea românească de magazine de confecţii House of Art, respectiv ETP Trading, deținută până în 2010 de omul de afaceri Răzvan Petrovici, fostul proprietar al retailerului Univers’all.
Tot în Afi Palace Cotroceni, luna aceasta, compania va redeschide magazinul Levi’s, excact în acelaşi spaţiu care a fost în administrarea vechiului deţinător al francizei, dar „ cu cel mai nou design-concept al brandului – REVO-2”, spune Iulia Rubtova, director de marketing al Aridon.
Înfiinţată în 1992, Aridon administrează în Republica Moldova o reţea de peste 20 magazine cu peste 300 angajaţi.
În România se vinde anual modă de un miliard de euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini