Comerţul electronic s-a dezvoltat an de an în Romania, în ciuda crizei economice şi poate şi cu ajutorul acesteia: multe magazine şi chiar companii ce oferă servicii au fost nevoite să găsească soluţii mai ieftine de comerţ. Mediul online este uşor accesibil, la nivel naţional şi chiar internaţional. Comenzile se fac uşor, comunicarea este rapidă, nu mai sunt necesare atât de multe spaţii tradiţionale de retail, expunerea se face direct pe internet. Comerţul online este tot mai bine reglementat – prin legi şi prin organizarea mediului de afaceri. Nimic nu trebuie lăsat la voia întâmplării, iar livrarea produselor este una dintre componentele cele mai importante.
Livrarea produselor, unul dintre punctele care ridică cel mai des probleme pentru clienţii magazinelor online
În cadrul unei comenzi online, livrarea – punctul final al procesului de achiziţie – poate cântări puternic în gradul de satisfacţie al unui client. Pe forumuri, dar şi în alte medii unde sunt prezentate recenzii ale unor magazine online şi experienţe de achiziţii online, se pot găsi uşor foarte multe nemulţumiri cu privire la timpul de expediţie sau la modul în care produsul comandat a ajuns la destinaţie.
"Cel mai probabil, fiecare dintre noi, dacă a comandat online de-a lungul anilor din diverse magazine, a avut experienţe fericite şi mai puţin plăcute cu privire la momentul primirii produselor. Uneori este vina firmelor de curierat, care întârzie unele livrari sau nu comunică destul de bine cu destinatarii, ori chiar manevrează pachetele într-un mod necorespunzător. În alte situaţii, magazinele online sunt cele care greşesc, transmiţând clienţilor termeni de expediere nerealişti sau alegând ambalaje nepotrivite", explică reprezentantul Fastius Curier, care subliniază că, în alegerea unei firme de curierat, nu numai preţul contează, ci mai ales calitatea serviciilor.
Clienţii comandă în 5 minute şi vor produsele la fel de rapid
Clienţii magazinelor online, mai ales pentru produse de IT&C, cărţi, cosmetice, decoraţiuni, jucării, bunuri de larg consum şi alte produse care se comandă frecvent online, îşi doresc să primească ultra-rapid ceea ce au comandat. "Clienţii comandă din câteva click-uri, în 5 minute sau mai puţin, apoi vor o experienţă la fel de rapidă cu privire la livrare. În Bucureşti şi Ilfov, tot mai multe magazine online ne solicită serviciul Prioritar, prin care putem livra în aceeaşi zi comanda. Astfel, de la click şi până la semnătura pe documentul de primire, timpul se măsoară în ore, şi nu în zile", mai spune Ciprian Pulpă.
Printre magazinele online cu care lucrează Fastius Curier se numără magazine din industria IT&C – electronice – electrocasnice, magazine de cărţi şi papetărie, magazine de produse naturiste şi multe altele. Fiecare domeniu are cerinţele sale, iar compania de curierat trebuie să se adapteze şi să găsească, împreună cu magazinul, cele mai bune soluţii pentru un flux bine organizat.
Comerţul online, zona cu cea mai bună creştere în curierat
Prin activitatea sa, Fastius Curier este un bun etalon pentru mediul de afaceri: evoluţia comenzilor este reflectată direct de evoluţia clienţilor săi. Într-o perioadă în care multe companii şi-au diminuat nevoile de business, mediul online este singurul care s-a detaşat în mod pozitiv. Conform reprezentanţilor Fastius Curier, noi magazine online devin clienţii companiei în fiecare lună, iar volumul acestora creşte de asemenea. Fastius Curier promovează oferte special dedicate magazinelor online.
Despre Fastius Curier
Fastius Curier a împlinit recent 10 ani de activitate pe piaţa de curierat. Succesul strategiei de consolidare a parteneriatelor cu mediul de afaceri din Bucureşti este dovedit şi de recenta obţinere a certificatului Dekra, care atestă calitatea serviciilor.