Unilever Cehia și compania Bochemie au semnat un acord potrivit căruia Unilever va achiziționa brandul Savo, dar și alte branduri, de la Bochemie. Tranzacția include transferul mărcilor înregistrate conexe, a altor proprietăți intelectuale și a unui număr mic de angajați. Brandurile achiziționate vor fi produse, sub contract, de Bochemie, la fabrica din Bohumín. Achiziția trebuie aprobată de către autoritățile competente.
Obiectivul Unilever este de a-și dubla cifra de afaceri odată cu reducerea impactului asupra mediului și, ca urmare, este continuu în căutarea oportunităților de creștere și în identificarea modalităților de consolidare a portofoliului. În acest moment, brandul Savo include o gamă diversificată de produse de îngrijire a locuinței și dezinfectanți, astfel că această achiziție va extinde portofoliul Unilever pentru a răspunde nevoilor specifice ale consumatorilor.
Unilever va cumpăra Savo, Biolit, Diffusil și alte branduri prin achiziția a 100% din acțiunile subsidiarei Bochemie, HomeBrands. Tranzacția nu vizează activitățile Bochemie care au în vedere produse chimicale specifice, care își vor continua activitatea fără schimbări. Bochemie va continua să producă produsele Savo în fabrica de la Bohumín, în baza unui contract de producție.
“Această achiziție este valoroasă pentru noi, având în vedere că brandurile sunt foarte cunoscute și sunt poziționate bine pe piață. Aceste branduri vor beneficia de puterea marketingului si de resursele Unilever”, a declarat Florin Trandafirescu, General Manager Unilever Cehia și Slovacia.
Toate brandurile achiziționate vor continua să fie disponibile în Cehia și Slovacia, precum și în Ungaria, România și pe alte piețe din Europa Centrală și de Est.
Brandul Savo a apărut pe piața din Cehoslovacia în 1973. În acest moment, brandul vizează o gamă largă de produse de curățenie și dezinfectante.
Obiectivul Unilever este de a-și dubla cifra de afaceri odată cu reducerea impactului asupra mediului și, ca urmare, este continuu în căutarea oportunităților de creștere și în identificarea modalităților de consolidare a portofoliului. În acest moment, brandul Savo include o gamă diversificată de produse de îngrijire a locuinței și dezinfectanți, astfel că această achiziție va extinde portofoliul Unilever pentru a răspunde nevoilor specifice ale consumatorilor.
Unilever va cumpăra Savo, Biolit, Diffusil și alte branduri prin achiziția a 100% din acțiunile subsidiarei Bochemie, HomeBrands. Tranzacția nu vizează activitățile Bochemie care au în vedere produse chimicale specifice, care își vor continua activitatea fără schimbări. Bochemie va continua să producă produsele Savo în fabrica de la Bohumín, în baza unui contract de producție.
“Această achiziție este valoroasă pentru noi, având în vedere că brandurile sunt foarte cunoscute și sunt poziționate bine pe piață. Aceste branduri vor beneficia de puterea marketingului si de resursele Unilever”, a declarat Florin Trandafirescu, General Manager Unilever Cehia și Slovacia.
Toate brandurile achiziționate vor continua să fie disponibile în Cehia și Slovacia, precum și în Ungaria, România și pe alte piețe din Europa Centrală și de Est.
Brandul Savo a apărut pe piața din Cehoslovacia în 1973. În acest moment, brandul vizează o gamă largă de produse de curățenie și dezinfectante.
Portofoliul de mărci pe care Unilever le comercializează în ţară cuprinde branduri ca Dero, Omo, Coccolino, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Lipton.
La nivel global, Unilever a înregistrat în prima jumătate a lui 2011 o creştere a cifrei de afaceri cu 4,1%, până la 22,8 miliarde euro. În 2010, veniturile companiei s-au ridicat la 44,3 miliarde euro.