Odată cu lansarea Ofertei publice secundare pentru vânzarea a 15% din Transgaz, conducerea companiei a început să facă şi un marketing mai agresiv. Acţiunile Transgaz au fost promovate în în 10 capitale ale lumii.
„Campania de promovare s-a derulat pe parcursul a 10 zile (…) Ne-am întâlnit cu 5 – 6 potenţiali investitori pe zi, companii sau fonduri de investiţii. Peste 50 de potenţiali investitori au analizat oferta şi acţiunile Transgaz, iar feedback-ul a fost pozitiv”, spune Ioan Rusu ,directorul general al companiei.
Oferta publică secundară de acţiuni Transgaz a început joi, 4 aprilie 2013, iar intervalul de preţ este de 171-230 lei/acţiune. Oferta se desfăşoară timp de nouă zile lucrătoare, până marţi, 16 aprilie, iar alocarea acţiunilor se va face pe 17 aprilie.
Data efectivă a tranzacţiei va fi 22 aprilie, iar decontarea se va face pe 25 aprilie. În cadrul ofertei sunt puse la dispoziţia investitorilor 1,766 milioane acţiuni (15% din capital) în trei tranşe – cea mai mare tranşă (85% din total) este pentru investitorii instituţionali, iar celelalte două tranşe sunt pentru investitorii neinstituţionali, una pentru subscrieri mici, de până la 1.000 de acţiuni (7% din total), iar cealaltă pentru subscrieri mai mari de 1.000 de acţiuni.
Sursa: Agerpres