”Piața de curierat s-a schimbat în mod semnificativ în ultimii ani. Atât modalitățile moderne de comunicare, cât și criza economică au marcat fundamental așteptările clienților legate de serviciile de curierat. Comerțul electronic a luat un puternic avânt, iar presiunea timpului a determinat creșterea solicitărilor de livrare rapidă, în aceeași zi. În plus, dispariția monopolului Poștei Române a contribuit la o liberalizare a întregii piețe de servicii postale, pentru care estimăm o creștere de până la 10% în acest an”, comentează
Lucian Baltaru, General Performance Manager la Sameday Courier.

În ceea ce privește Sameday Courier, primul trimestru al anului 2013 „a fost unul bun. Livrările speciale în aceeşi zi şi cele tradiționale ne-au adus, pentru începutul anului, un profit de aproximativ 10%”, a mai declarat Lucian Baltaru.

Sectoarele din care au provenit cele mai multe solicitări de livrare în primul trimestru al anului 2013 sunt e-commerce, industria financiar-bancară, zona de medical și pharma și agențiile de publicitate.

Sameday Courier estimează o cifră totală de afaceri de 6,5 milioane de lei (cca. 1,5 mil. euro) pentru anul 2013, în creștere cu 30% față de cifra de afaceri înregistrată la finalul anului trecut.