“Așa cum ne așteptam, liberalizarea pieței a dus nu numai la o creștere a concurenței, dar și la organizarea unui număr destul de mare de licitații ale companiilor private pentru servicii poștale. Procesul de extindere a operațiunilor Total Post va determina angajarea a 180 de noi de poștași, astfel că echipa  va crește cu aproximativ 20%”, a declarat Dan Roșu, director de dezvoltare al companiei.
Total Post a furnizat în 2012 servicii poștale cu o valoare de peste 35 milioane lei, reprezentând o triplare a cifrei de afaceri comparativ cu 2011.
În același timp, numărul clienților care folosesc rețeaua Total Post a fost în creștere cu 60% față de 2011, ajungând în 2012 la peste 200 de companii. Printre aceștia se numără UPC, BCR, CEC Bank, UniCredit Tiriac Bank, Apa Nova București sau NextGen Communications.
În 2012, compania a livrat 43 milioane scrisori, cu o creștere de peste patru ori față de 2011 și se așteaptă ca anul acesta să ajungă la 55 milioane livrări.