Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking in 2005, iar in 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design şi functionalităţi îmbunătăţite, prima platforma din Romania care personalizeaza interactiunea cu clienţii, conform situatiei din conturile lor.
“Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clientilor (reţeaua de unităţi, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una castigatoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat si apreciat de clienţii noştri, iar banca înregistrează rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienţi persoane fizice la Raiffeisen Bank.
Banca a înregistrat o creştere cu 30% a numărului de clienţi in 2012, iar volumele tranzacţionate de clienţii persoane fizice s-au dublat.
La finele lui 2012, Raiffeisen Bank avea un portofoliu de circa 2 milioane persoane fizice.