Primul trimestru a adus o scădere pentru Orange România

Veniturile operatorului de telefonie mobilă Orange România au scăzut în primul trimestru din acest an cu 1,4% faţă de perioada similară a anului trecut, până la 219 milioane de euro, însă numărul de clienţi a înregistrat o creştere cu 127.000 faţă de perioada similară a anului trecut, totalizând 10,214 milioane clienţi la 31 martie 2013, potrivit datelor companiei.

Eliminând impactul măsurilor de reglementare, veniturile din servicii mobile ale Orange România au înregistrat o creştere de 1,3% în primul trimestru din 2013 faţă de perioada similară a anului anterior, creştere ce confirmă evoluţia pozitivă din 2012 susţinută de performanţa comercială, se arată într-un comunicat de presă. La 31 martie 2013, Orange România avea 10.214.262 de clienţi, cu aproximativ 127.000 mai mulţi decât la finalul lunii martie 2012.

Potrivit operatorului, în trimestrul întâi din 2013 traficul de internet pe mobil a crescut cu 92% faţă de primul trimestru al lui 2012. Această evoluţie puternică a fost susţinută de vânzările de telefoane din gama smartphone, cu 176% mai mari în primul trimestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, extinderea portofoliului de produse şi lansarea gamei smartphone star, ce cuprinde cele mai performante telefoane, majoritatea compatibile cu tehnologiile HD Voice şi 4G, au crescut adopţia internetului mobil în rândul clienţilor.

Pentru a oferi clienţilor acces la tehnologia de ultimă generaţie care aduce experienţa utilizării internetului mobil la un nivel superior, Orange a dezvoltat serviciul 4G şi oferă în prezent acces la internet mobil la viteze 4G pe modemuri, tablete şi smartphone-uri.

”Rezultatele din primul trimestru al anului 2013 continuă direcţia ascendentă a trimestrului anterior şi reflectă atenţia noastră la cerinţele clienţilor, dar şi la oportunităţile oferite de cele mai noi tehnologii, dincolo de contextul de piaţă, încă plin de provocări. Pe măsură ce adopţia serviciilor de internet mobil creşte şi gama de smartphone-uri şi tablete se diversifică, aşteptările clienţilor se îndreaptă, în mod natural, către o nouă experienţă de utilizare a serviciilor multimedia”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România. Prin urmare, a mai spus acesta, vor fi dezvoltate în continuare servicii, aplicaţii şi parteneriate inovatoare, precum transfer internaţional de bani, Deezer, Libon sau Orange Cloud, care reprezintă doar câteva exemple prin care ne dorim să le oferim clienţilor noştri o experienţă completă de comunicare.
Compania este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 227 milioane de clienţi pe cinci continente.