Achiziţia Cemelog consolidează expertiza UPS în domeniul farmaceutic din Europa, oferind clienţilor companiei din sectorul pharma servicii complete. UPS se aşteaptă să finalizeze tranzacţia în al doilea trimestru al anului 2013.
"Această achiziţie ne va permite să satisfacem nevoile companiilor din domeniul farmaceutic aflate într-o locaţie geografică cheie, care se străduiesc să regionalizeze operaţiunile de logistică pentru a-şi crește eficiența.", a declarat Scott Davis, Preşedinte şi CEO UPS.
Tranzacţia înseamnă aproape 24.000 de metri pătraţi de spaţiu de distribuţie farmaceutică pentru actuala reţea europeană a UPS. În prezent, UPS are aproape 595.000 de metri patrați de spaţiu dedicat sectorului pharma, în 41 de depozite la nivel mondial.
UPS a intrat pe piaţă din România în 1990 prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin intermediul Trans Courier Service, o companie a Romtrans achiziţionată de UPS în anul 2008.
UPS continuă achizițiile în regiune
28 aprilie 2013, 09:32
Ultima modificare în 28 aprilie 2013, 12:32
Compania de curierat UPS, prezentă și în România, va achiziţiona compania de logistică în domeniul farmaceutic Cemelog Zrt, cu sediul în Ungaria, ca parte a strategiei de creştere globală şi investiţii.
Etichete: curierat,
fuziuni achizitii
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Generaţia «Credit card»
- Creditele BCR intră la «remediere și recuperare»
- Turismul se face și în extrasezon
- Efectul tipăririi banilor: McDonald’s majorează prețurile cu 20-25%
- Ford a investit la Craiova 50 de milioane euro pentru producţia noului motor
- E OFICIAL: Daimler investeşte peste 300 mil. euro în fabricile din Alba
- Ce s-ar alege de economie fără subvenţii
- Lohan, Transelectrica: Schimburile de energie dintre România şi Bulgaria s-au desfăşurat legal
- Comerțul ilicit cu țigarete a atins un nou nivel record
- Consumatorul român preferă mărcile proprii, fiindcă produsele au calitate similară şi sunt cu 20% mai ieftine