Primul magazin monobrand La Perla din țară, care ocupă o suprafaţă de 68 de metri pătraţi, are deja o bază fidelă de peste 400 de clienţi. Valoarea medie a bonului de cumpărături este de circa 800 de euro.
„Pe partea de lenjerie intimă nu există în țară un produs de calitatea La Perla. Suntem de un an pe piaţă şi încă ne sosesc clienţi noi în magazin. Unii dintre ei cunosc bine brandul, dar sunt destui şi cei pe care îi consiliem noi, acum, să-l descopere. O dovadă clară că era nevoie de un astfel de brand în România este bilanţul anual: rezultat financiar bun într-un context economic foarte dificil”, declară Camelia Tomoiagă, manager La Perla România.
Primul an de prezenţă pe piaţa locală a brandului italian La Perla a fost marcat printr-un eveniment organizat împreună cu Camera de Comerţ Italiană, găzduit de sala Hotelului Hilton, „Le Diplomat”, la care au participat 250 de persoane, printre care şi ambasadorul Italiei în România, Diego Brasioli, preşedintele Camerei, Guilermo Frinzi, dar şi oameni de afaceri, diverşi colaboratori şi reprezentanţi media. În cadrul evenimentului a avut loc o prezentare de lenjerie intimă marca La Perla.
Renumitul brand italian La Perla a intrat în România, în regim de franciză, la sfârșitul lui februarie 2012. Colecţia La Perla pentru sezonul primăvară/vară 2013 este disponibilă în România, în magazinul La Perla de pe Calea Victoriei 118.
Povestea La Perla începe în 1954, în Italia, la Bologna, când Ada Masotti și familia ei au deschis un atelier pentru creat corsete. Ada Masotti era denumită „Foarfeca de Aur” pentru abilitatea de a croi și cea mai rafinată lenjerie din oraș. În alegerea numelui brandului pentru propriul atelier, Ada Masotti s-a inspirat din cutia căptușită cu catifea roșie în care își prezenta creațiile ca pe niște adevarate bijuterii. Astfel, a ales numele celei mai feminine și armonioase bijuterii: perla. Câțiva ani mai târziu, micul atelier a devenit o prosperă companie.
Astăzi, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie și articole de plajă, cu peste 220 magazine deschise în lume, dintre care 70 de francize, și venituri de 120 de milioane de euro în 2011.