Pe lista produselor care pot fi consumate în restaurantele McDonald’s din ţară, sunt produsele clasice, precum Big Mac ori Happy Meal, dar şi produse noi, lansate special pentru sărbătoarea zilei Muncii, 1 Mai, cum ar fi sandvișurile McMici și DubluMcMici, sandviș cu porc și sos de hrean, salată de varză și un desert special cu afine.
Noile produse introduse în meniu sunt lansate în cadrul campaniei "Săptămâni româneşti", urmând să fie disponibile la vânzare în perioada 1 mai – 2 iunie.
„La McDonald’s suntem în permanență atenți la cerințele consumatorilor noștri, precum și la tradițiile țărilor unde avem restaurante. Suntem în România de aproape 18 ani și credem că este un moment potrivit să arătăm că McDonald’s este un brand care știe să se adapteze gustului local. Așa a apărut campania Săptămâni Românești la McDonald’s”, declară Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s România.
McDonald’s România a avut, în 2011, venituri de 407,4 miloane de lei (aprox. 96 mil. euro, calculat la cursul mediu anual din 2011), în scădere cu aproape 5%, comparativ cu 2010. Profitul aproape că s-a înjumătăţit comparativ cu 2010, până la 178 mil. lei (aprox. 4,2 mil. euro). Datele pentru 2012 nu sunt încă disponibile, dar cel mai probabil afacerile din țară ale gigantului american au stagnat.
Compania deţine 65 de restaurante în 21 de oraşe – 31 de restaurante în Bucureşti şi 34 în restul ţării, primind zilnic peste 140.000 clienţi.